مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 دی 1399 ساعت 01:202021-01-13بين الملل

رسانه صهیونیست| تیم سازی نتانیاهو برای گفت وگو با دولت بایدن درباره ایران


رسانه صهیونیست| تیم سازی نتانیاهو برای گفت وگو با دولت بایدن درباره ایران - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، با افزایش نگرانی مقام های رژیم صهیونیستی از احتمال بازگشت دولت جو بایدن رییس جمهور منتخب آمریکا به توافق هسته ای و تعلیق تحریم های ایران، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به فکر راهی برای جهت دهی به سیاست های بایدن افتاده است.

نشریه عبری زبان واللا نیوز به نقل از منابعی در دفتر نخست وزیری اسراییل گزارش داد که نتانیاهو در حال تشکیل تیمی برای تعیین استراتژی و گفت وگو با دولت بایدن درباره برنامه هسته ای ایران است.

بر این اساس، تیمی که نتانیاهو در حال تشکیل آن است، شامل مقام هایی از شورای امنیت داخلی، وزارت خارجه، وزارت جنگ، ارتش، موساد (سازمان جاسوسی اسراییل) و کمیسیون انرژی اتمی رژیم صهیونیستی است.

به نوشته وبگاه تایمز اسراییل به نقل از این گزارش، نتانیاهو به دنبال انتصاب یک مقام ارشد به عناون سرپرست این تیم است تا به عنوان سفیر وی در گفت وگو با آمریکا درباره برنامه هسته ای ایران شرکت داشته باشد.

واللا به نقل از منابع خود - که نامشان را فاش نکرد - نوشت ران درمر سفیر کنونی رژیم صهیونیستی در آمریکا که دوران مأموریتش رو به پایان است، یکی از گزینه های سرپرستی این تیم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه صهیونیست| تیم سازی نتانیاهو برای گفت وگو با دولت بایدن درباره ایران

رسانه صهیونیست| تیم سازی نتانیاهو برای گفت وگو با دولت بایدن درباره ایران